Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nina Hoff - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nina Hoff - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Woensdag 26 februari is het dan eindelijk zover!! Mijn droom om vrijwilligerswerk in Afrika te gaan doen komt in vervulling. :-)

Woensdag vlieg ik voor 10 weken naar Kenia (Kaimosi) waar ik vrijwilligerswerk ga doen voor de stichting TAK Africa (http://www.takafrica.org/).
Samen met een aantal andere vrijwilligers zal ik daar een technische school gaan opzetten. Het gebouw staat er al, nu de lessen, docenten, de leerlingen, etc. nog.

Van mijn avonturen zal ik verslag doen op dit weblog.
Ik hoop dat jullie plezier hebben in het lezen van mijn verhalen!

Tot gauw!

Liefs,
Nina



Recente Reisverslagen:

Nina

Actief sinds 26 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1991

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Februari 2014 - 01 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: